Od 1.4.2021 ukončuji spolupráci s pokladními systémy Markeeta / Dotykačka
Co je to EET?
Elektronická evidence tržeb, neboli EET je nástroj finanční správy, které jí umožní získat efektivní formou informaci o tom, zda daňový poplatník správně vykazuje své hotovostní tržby a nepodniká na úkor ostatních podnikatelů.
Více informací na www.etrzby.cz/proc-e-trzby
Je EET povinné pro všechny podnikatele?
EET je povinná pro všechny subjekty (podnikající fyzické osoby a právnické osoby s podnikatelskou činností, jejichž zboží a služby jsou hrazeny v hotovosti, platební kartou, šekem, stravenkou, směnkou a jinými obdobnými způsoby.
Evidenci tržeb nepodléhá přímý převod z účtu na účet.
Podnikatelé se do EET budou povinně zapojovat v několika fázích:
1. Fáze – od 1.12.2016 – ubytovací a stravovací služby
2. Fáze – od 1.3.2017 – maloobchod a velkoobchod
3. Fáze – od 1.5.2020 – ostatní činnosti
Ceník služeb:
Základní zprovoznění a certifikace (nastavení, registrace, certifikace, ukázka prostředí) | 990,- |
Zprovoznění včetně zaškolení a úvodního nastavení (základní nastavení + zaškolení) | 1990,- |
EET školení obsluhy | 300,-/hodina |
nastavení certifikátu pro komunikaci s EET | 200,- |
nastavení softwaru pokladen Markeeta zakoupených od nás | 300,- |
Servis pokladen Markeeta* | 500,- |
Ceny jsou uvedeny v Kč (nejsem plátce DPH) za jednotlivý úkon.
*V ceně služby je diagnostika závady u klienta, dopravné do servisního střediska a následné nastavení opravené pokladny
Servisní podmínky pro pokladní systémy Markeeta
U pokladen Markeeta (které jsou v záruce) je možné využití servisu „Okamžitá výměna zařízení“, kdy máte jistotu, že do 48 hodin budete mít funkční pokladnu. tato služba je pro majitele pokladního softwaru verze PRO zdarma. Pro ostatní klienty mimo pokladničky, je služba zpoplatněna částkou 593,-.
Je možné využití standardní záruky, kdy kontaktujete servisní podporu Markeeta a dle jejich pokynů odešlete pokladnu do servisu.
V případě nutnosti zaslání zařízení do servisního střediska vám tuto službu zprostředkuji v ceně 500 Kč.
Součástí této služby je diagnostika závady, dopravné a balné spojené se zasláním do servisu a nastavení opravené pokladny v provozovně klienta. Pokud bude závada servisním střediskem uznána jako záruční, tak za opravu zařízení dál nic neplatíte, v případě mechanického poškození nebo nezáruční opravy je zaslán cenový návrh opravy. Pokud nebudete s placenou opravou souhlasit, tak je ze strany Markeety účtován poplatek 593,- za diagnostiku.
Pozáruční servis:
Pozáruční servis pokladen Markeety je prováděn na centrále dodavatele, je tedy nutné dodat kompletní pokladnu, včetně příslušenství. Oprava je zpravidla řešena placenou výměnou pokladny.
Oprava/výměna pokladny | Cena |
nová Markeeta mini – záruka 12 měsíců | 4900,- |
repasovaná Markeeta mini – záruka 6 měsíců | 3700,- |
nová Markeeta Kompakt – záruka 12 měsíců | 7300,- |
repasovaná Markeeta Kompakt – záruka 6 měsíců | 5900,- |
nová Markeeta Smartpokladna – záruka 12 měsíců | 3700,- |
repasovaná Markeeta Smartpokladna – záruka 6 měsíců | 2900,- |
nová Markeeta Profi – záruka 12 měsíců | 6100,- |
repasovaná Markeeta Profi – záruka 6 měsíců | 4900,- |
výměna tiskového modulu Markeeta mini | 1300,- |
Dotaz:
Co pro EET potřebuji?
Pro EET je potřeba speciální software, který dokáže na finanční správu odeslat údaje o každé platbě, kterou provedete (mezi těmito údaji jsou iniciály podnikatele, speciální kód účtenky a zaplacená částka, konkrétní položky na dokladu se finanční správě neodesílají).
Pro tento účel doporučuji využít specializovaného řešení Markeeta. Jedná se o kompletní sadu speciálního zabezpečeného tabletu a tiskárny, ke kterému poskytuji plnou podporu a servis.
Co to bude stát?
Pro restaurační provoz a prodej zboží doporučuji software se skladovým řešením, kde veškerá data máte zálohována na tzv. cloudu a k datům máte přístup odkudkoli. Cena toho zařízení je od 3990,- bez DPH (4828,- s DPH) –> v prvním roce, kdy se zapojíte do EET má každá podnikající fyzická osoba nárok na daňovou úlevu 5000,-. Měsíční cena za software je od 250,- bez DPH (při roční platbě).
V případě, že podnikáte na vedlejší činnost (popřípadě máte vypracovaný systém faktur), je možné využít i speciální verze pokladny bez měsíčního paušálu, který splňuje minimální požadavky pro EET. Cena tohoto zařízení je 5777,- bez DPH (6990,- s DPH). Součástí pokladny je předplacený balíček služeb „Pokladnička komplet“ na jeden rok zdarma.
Předplatné na další rok 1190,- bez DPH (1440,- s DPH) -> balíček služeb obsahuje aktualizace po dobu platnosti, zálophu a historii účtenek v cloudu a mailovou a telefonickou podporu 24/7.
I v případě použití tohoto zařízení pro EET můžete využít daňové úlevy 5000,-.
Pro ty, co vyžadují mobilitu (výjezdní technici, trhovci,…), je vhodná Mini Pokladnička komplet. Cena zařízení je 5990,- bez DPH (7248,- s DPH). Součástí pokladny je předplacený balíček služeb „Pokladnička komplet“ na jeden rok zdarma.
Předplatné na další rok 1190,- bez DPH (1440,- s DPH) -> balíček služeb obsahuje aktualizace po dobu platnosti, zálohu, historii účtenek v cloudu i mailovou a telefonickou podporu 24/7.
I v případě použití tohoto zařízení pro EET můžete využít daňové úlevy 5000,-.
Úvodní nastavení, registrace zařízení, certifikace a úvodní zaškolení obsluhy provádím za 990,- (pro úspěšné nastavení je nutné aby si podnikatel vyžádal autentizační údaje). Více informací na: www.etrzby.cz